בעל עסק

תהפוך את הלקוחות הלא מרוצים שלך לזהב תוך 5 ימים בלבד!

(אפילו אם אתה חושב שכבר ניסית הכל)

מצד אחד

68% מהלקוחות מפסיקים לעשות עסקים עם חברה עקב שירות לקוחות גרוע.

95% מהלקוחות הלא מרוצים משתפים חוויות רעות עם אחרים, ופוגעים במוניטין של העסק.

מצד שני

81% מהלקוחות רואים את חווית החברה כחשובה לא פחות מהמוצרים או השירותים שלה.

72% מהלקוחות שחוו חוויה חיובית ישתפו אותה עם שישה אנשים או יותר.

איך זה בא לידי ביטוי ת'כלס?

📈

הגדלת שיעור שימור הלקוחות ב-5% יכולה להגדיל את הרווחים ב-25%.

💰

89% מהעסקים שמשקיעים בשיפור חווית הלקוח מדווחים על עלייה בהכנסות.

הצטרף לקורס המיילים בחינם

תוך 5 ימים תלמד כל מה שצריך כדי לגרום ללקוחות שלך להיות יותר מרוצים, להעלות את ערך המוצרים והשירותים שלך ולהפוך את הלקוחות שלך לשגרירים לעסק שלך.

מוכן להפוך את הלקוחות שלך לשגרירים לעסק?

הנה הצצה לכל מה שתלמד בקורס המייל הזה…

יום 1 - 8 האתגרים בהתמודדות עם לקוחות

יום 2 - 4 ההטבות הגדולות ביותר בשירות לקוחות מעולה

יום 3 - השיטה הפשוטה ביותר לתקשר עם לקוחות כועסים (רמז: לא במיילים)

יום 4 - איך להפוך לקוחות כועסים לאוהדים

יום 5 - מאוהד לשגריר על אוטומט (זה לא מה שאתה חושב!)

בונוס - המדריך המלא לשימור לקוחות (אפילו אם אתה מתחיל)