כאן תמצאו אוסף מובחר של ספרים ומומחים שיעזרו לכם להצליח ולהתפתח בעולם העסקי. אנו מבינים את האתגרים שעמם אתם מתמודדים כבעלי עסקים קטנים, ולכן ריכזנו עבורכם את הספרים המובילים ואת המומחים הטובים ביותר בתחומים של שיווק, מכירות, מנהיגות, אסטרטגיה עסקית ועוד. כל ספר ומומחה כאן נבחר בקפידה מתוך מחשבה על הצרכים שלכם, וכוללים תובנות, כלים ושיטות שיכולים לשפר את הביצועים שלכם ולהוביל את העסק שלכם להצלחה.
בין אם אתם מחפשים לשפר את המיומנויות שלכם במכירות, ללמוד כיצד לבנות מותג חזק, או לקבל השראה ממנהיגים מצליחים – אתם במקום הנכון. כל אחד מהספרים המומלצים והמומחים הנבחרים מציע ידע מעשי ושימושי שניתן ליישם בעסק שלכם מיד. המומחים המובילים כוללים שמות מוכרים כמו גארי ויינרצ’וק, אדם גרנט, ראסל ברונסון ועוד רבים אחרים. כל אחד מהם מביא איתו שנים של ניסיון והישגים מוכחים בתחומם, והם כאן כדי לחלוק את הידע והכלים שלהם איתכם.
גלו את הספרים והמומחים המובילים שלנו, קראו את התקצירים ובחרו את אלו שהכי מתאימים לכם ולעסק שלכם. התחילו את המסע שלכם להצלחה עם הספרים והמומחים שיביאו לכם את הכלים והידע הנחוצים ביותר.
קדימה, בואו נתחיל לקרוא, ללמוד ולהתפתח יחד!
אדם גרנט (Adam Grant): פסיכולוג ארגוני ופרופסור בבית הספר וורטון. הוא חוקר נתינה, קבלה, והאופן שבו דינמיקות אלו משפיעות על הצלחה בארגונים. מחבר הספר “Give and Take”.
אלכס הורמוזי (Alex Hormozi): יזם אמריקאי-איראני, משקיע ופילנתרופ. מייסד ומנכ”ל של Acquisition.com. מחבר הספר “$100M Offers”, שבו הוא מציע טיפים ואסטרטגיות ליצירת הצעות בלתי ניתנות לסירוב שמושכות ושומרות על לקוחות.
אלן דיב (Allan Dib): יזם מצליח ויועץ עסקי. מחבר הספר “The 1 Page Marketing Plan”, שבו הוא מציג אסטרטגיות שיווק פשוטות ומעשיות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.
אנג’לה דאקוורת’ (Angela Duckworth): פסיכולוגית ומחברת הספר “Grit: The Power of Passion and Perseverance”. היא חוקרת את מושג החוסן והתמדה וכיצד הם משפיעים על הצלחה בחיים ובקריירה.
אפריל דאנפורד (April Dunford): מומחית למיצוב ומרצה בינלאומית. היא מחברת הספר “Obviously Awesome” ומסייעת לחברות טכנולוגיה להבהיר ולהציג את הערך של המוצרים שלהם לקהל היעד.
אש מאוריה (Ash Maurya): יזם, מייסד ויועץ עסקי. מחבר הספר “Running Lean”, שבו הוא מציג גישה שיטתית לפיתוח ולבדיקת רעיונות עסקיים תוך שימוש בעקרונות Lean.
אוסטין קליאון (Austin Kleon): סופר ואמן. הוא מחבר הספרים “Steal Like an Artist” ו-“Show Your Work!”, שמציעים עקרונות להעצמת היצירתיות ושיתוף העבודה עם העולם.
ברנדט ג’יווה (Bernadette Jiwa): מומחית למיתוג וסופרת. מחברת הספר “The Fortune Cookie Principle”, שבו היא חוקרת את כוח הסיפור במיתוג ומציעה אסטרטגיות ליצירת סיפור מותג חזק.
כריס ווס (Chris Voss): לשעבר מנהל משא ומתן של ה-FBI וכיום יועץ עסקי. מחבר הספר “Never Split the Difference”, שבו הוא משתף את טכניקות המשא ומתן שלו שניתן ליישם בעסקים ובחיים האישיים.
דייל קרנגי (Dale Carnegie): מחבר הספר הקלאסי “How to Win Friends and Influence People”. קרנגי היה חלוץ בתחום פיתוח האישיות ובניית מערכות יחסים אפקטיביות.
דניאל ה. פינק (Daniel H. Pink): סופר ומרצה בנושאי עבודה ופסיכולוגיה. מחבר הספרים “To Sell is Human” ו-“Drive”, שבהם הוא חוקר את המניעים האנושיים ואסטרטגיות לשכנוע והנעה.
דניאל כהנמן (Daniel Kahneman): פסיכולוג זוכה פרס נובל. מחבר הספר “Thinking, Fast and Slow”, שבו הוא מסביר את מערכות החשיבה הכפולות ומשפיעות על החלטותינו.
דונלד מילר (Donald Miller): סופר ומנחה סדנאות מיתוג. מחבר הספר “Building a StoryBrand”, שבו הוא מציג את מסגרת StoryBrand לעסקים.
אריק ריס (Eric Ries): יזם ומחבר הספר “The Lean Startup”. ריס מציג את המתודולוגיה של Lean Startup, שמתמקדת ביצירת וניהול סטארטאפים ביעילות.
פרנק בין (Frank Bien): מנכ”ל Looker ומומחה לניתוח נתונים. מחבר הספר “Winning with Data”, שבו הוא חוקר כיצד נתונים יכולים לשנות תרבות עסקית ולהוביל להצלחה.
גארי ויינרצ’וק (Gary Vaynerchuk): יזם, משפיען ומומחה למדיה חברתית. מחבר הספרים “Jab, Jab, Jab, Right Hook”, “The Thank You Economy”, ו-“Day Trading Attention”, בהם הוא מציע אסטרטגיות ליצירת תוכן מרתק במדיה החברתית.
אטול גוונדה (Atul Gawande): רופא מנתח ומחבר הספר “The Checklist Manifesto”, שבו הוא מדגיש את הכוח של רשימות ביקורת לשיפור היעילות, העקביות והבטיחות בתחומים שונים.
ג’ון דואר (John Doerr): משקיע הון סיכון ומחבר הספר “Measure What Matters”, שבו הוא מציג את מושג ה-OKRs ומסביר כיצד ליישם אותם להשגת תוצאות מדידות ומשפיעות.
ג’וש קאופמן (Josh Kaufman): סופר ומרצה בנושאי עסקים. מחבר הספר “The Personal MBA”, שבו הוא מרכז את עקרונות הליבה של עסקים למדריך מקיף.
לורה ריז (Laura Ries): מומחית למיתוג וסופרת. מחברת השותפה של הספר “The 22 Immutable Laws of Branding”, שבו היא מתארת עקרונות ליצירת ושמירה על מותגים חזקים.
מרטי נויימייר (Marty Neumeier): מומחה לעיצוב ומיתוג. מחבר הספר “The Brand Gap”, שבו הוא מסביר את הגורמים הקריטיים המגשרים על הפער בין אסטרטגיה עסקית ועיצוב.
מרילו טיילר (Marylou Tyler): מומחית למכירות ומחברת השותפה של הספר “Predictable Revenue”, שבו היא מציגה גישה שיטתית ליצירת צמיחה מתמשכת בהכנסות.
מייקל א. גרבר (Michael E. Gerber): יועץ עסקי ומחבר הספר “The E-Myth Revisited”, שבו הוא מציג מסגרת לבניית מיזם מצליח וניתן להתרחבות.
מייקל מאסטרסון (Michael Masterson): סופר ויזם מצליח. מחבר הספר “Ready, Fire, Aim”, שבו הוא מתאר תהליך בן ארבעה שלבים להשגת צמיחה עסקית מהירה.
ניל רקהאם (Neil Rackham): חוקר מכירות ומחבר הספר “SPIN Selling”, שבו הוא מציג טכניקת מכירות המבוססת על מחקר לזיהוי ולענות על צרכי הלקוחות.
פטריק בט-דיוויד (Patrick Bet-David): יזם ויועץ עסקי. מחבר הספר “Your Next Five Moves”, שבו הוא מספק גישה אסטרטגית להצלחה עסקית ואישית באמצעות חשיבה מספר צעדים קדימה.
פטריק מבלוג (Patrick Mabilog): סופר ומרצה. מחבר הספר “Never Split the Difference” בשיתוף עם כריס ווס, שבו הוא משתף טכניקות משא ומתן שניתן ליישם בעסקים ובחיים האישיים.
פאט פלין (Pat Flynn): יזם ומנחה פודקאסט. מחבר הספר “Superfans”, שבו הוא מסביר כיצד להפוך עוקבים מזדמנים למעריצים נלהבים שתומכים ומקדמים את המותג שלך.
ראסל ברונסון (Russell Brunson): מומחה לשיווק מקוון ויזם. מחבר הספרים “DotCom Secrets”, “Expert Secrets”, ו-“Lead Funnels”, בהם הוא מציע אסטרטגיות לבניית משפכי שיווק ומסעות פרסום מצליחים.
סת’ גודין (Seth Godin): סופר, מרצה ויועץ שיווקי. מחבר הספרים “The Dip”, “The Book of Tribes”, ו-“The Fortune Cookie Principle”, בהם הוא חוקרים רעיונות חדשניים ושיווק אפקטיבי.
סימון סינק (Simon Sinek): סופר ומרצה בינלאומי. מחבר הספר “Start with Why”, שבו הוא מציג את הרעיון שהאנשים והארגונים המצליחים ביותר מתחילים עם תחושת מטרה ברורה.
סטיבן קובי (Stephen Covey): יועץ לפיתוח אישי ומחבר הספר “The 7 Habits of Highly Effective People”, שבו הוא מציג שבעה עקרונות לאפקטיביות אישית ומקצועית.
סטיבן מ.ר. קובי (Stephen M.R. Covey): סופר ומרצה בנושאי אמון ומנהיגות. מחבר הספר “The Speed of Trust”, שבו הוא מסביר את תפקיד האמון במערכות יחסים אישיות ומקצועיות.
תומאש טונגוז (Thomas Tunguz): שותף ב-Redpoint Ventures ומומחה לניתוח נתונים. מחבר השותף של הספר “Winning with Data”, שבו הוא חוקר כיצד נתונים יכולים לשנות תרבות עסקית ולהוביל להצלחה.