כחבר קהילה:
המיילים מכילים לקחים שהפקנו בעקבות עבודה עם מאות בעלי עסקים קטנים כמוך, והם יעזרו לך:
😉
עמנואל
מיכאל
ליבי
עבדול
גדעון
נעמה
סקוט
יצחק
דבורה
אסתי
איילה
אסתר
68% מהעסקים הקטנים מדווחים שתקשורת טובה עם הלקוחות הביאה לרמות גבוהות יותר של שביעות רצון לקוחות.
53% מהעסקים הקטנים דיווחו שתקשורת ברורה ומדויקת עם הלקוחות הובילה ליותר מכירות.
לידים שטופחו היטב מבצעים רכישות גדולות ב-47%
טיפוח לידים יעיל יכול לשפר את שיעורי ההמרה ב-20%.
עסקים המציעים הצעות משכנעות יכולים לראות עלייה של 30% במכירות
הצעות מיוחדות יכולות להוביל לעלייה של25% ברכישת לקוחות חדשים.
שיפור בשיעור שימור הלקוחות ב-5% יכול להגדיל את הרווחים ב-25%-95%.
עלות רכישת לקוחות חדשים היא פי 7 יותר גבוהה מאשר שמירת לקוחות קיימים.